Automatizáció és bizalom: mit üzen a WTS Klient friss felmérése, és hogyan igazodik hozzá a tanácsadó cég átalakítása?
A WTS Klient 2025‑ös ügyfélfelmérése szerint a hazai vállalatok többsége már felismerte, hogy a digitalizáció és a megfelelés ma nem előny, hanem alapfeltétel. A megvalósítás azonban akadozik: a válaszadók ugyan előrelépést értek el az adminisztrációt és döntéstámogatást segítő rendszerekben, de több kritikus területen még hiányoznak az integrált, automatizált megoldások. A kutatás üzenete világos: a bizalom, a transzparencia és a hatékonyság egyre inkább digitális folyamatokra épül, és aki ebben lemarad, versenyhátrányba kerül. - összegezte a kutatás konklúzióját közleményében a vállalat. A vállalat időben felismerte, hogy saját szervezetében is erősítenie kell a digitális kompetenciákat, ezért teljes új divíziót alakítottak ki, és új vezetők is érkeztek a csapatba.
11 hours ago · Portfolio