azkomgec logo
azkomgec.hu
azkomgec logo
azkomgec.hu

Ezzel készül az év végére a magyar családok egyik kedvenc üzletlánca

5 megtekintés
NLC
Trend Pepco
Blurred placeholder

A Pepco 2015-ben nyitotta meg első boltjait Magyarországon, és már az induláskor is nagy érdeklődés fogadta a márkát: az első év végére 25 üzlettel működött, a második évben pedig rekordnak számító 50 új egységgel bővült az üzletlánc. 2017-ben ünnepelhették a 100. bolt megnyitását, ma pedig már több mint 260 bolttal van jelen az országban.

„Tavalyi felmérésünk szerint a Pepco üzleteit látogatók több, mint fele lojális vásárló, aki szinte hétről hétre visszatér hozzánk. Elsősorban kisgyermekes anyukák alkotják közösségünket, akik kifejezetten tudatos vásárlónak számítanak: háromból ketten előre megírt listával érkeznek hozzánk, amihez ragaszkodnak is és szinte minden látogatás vásárlással végződik. Ők nem csupán az alacsony ár, hanem a jó ár-érték arány miatt választják újra és újra a Pepco-t” – mondta Berecz Barbara, a Pepco regionális marketing vezetője.

Pepco

Kapszulagardrób és otthoni spa élmény várja a vásárlókat

Az idei év egyik legnagyobb sikere a Ladieswear kampány volt, amely a női kapszulagardróbot állította a középpontba. A koncepció lényege, hogy a vásárlók néhány jól megválasztott alapdarabból változatos, stílusos összeállításokat tudjanak kialakítani. A kollekcióban letisztult, egymással könnyen kombinálható darabok kaptak helyet – a hétköznapi pólóktól és farmerektől egészen az elegáns ruhákig.

A tervezés során kiemelt figyelmet fordítottak a minőségre és a legfrissebb divatirányzatokra: a gondosan válogatott anyagok, a kényelmes szabásvonalak és a modern formák lehetővé teszik, hogy a vásárlók egész nap magabiztosan és kényelmesen viselhessék ezeket a ruhákat. A kollekciónak köszönhetően akár néhány alapvető ruhadarabból is teljes, sokoldalú ruhatár alakítható ki.

A női vonal mellett a különleges „affluent” kollekciók is egyre népszerűbbek: magasabb minőségű, trendi darabokat kínálnak, amelyek kizárólag bizonyos kiemelt üzletekben érhetők el. Az egyik legújabb vonal például a tinédzser lányok számára készült, és a jelenleg népszerű szövegeket, szlengek világát hozza el ruhadarabokon és kiegészítőkön keresztül.

A divat mellett a szépségápolás is fókuszba kerül év végén: olyan spa-kiegészítők, mint a gua sha kövek és arcmaszk készítő szettek hozzák el a fürdőszobákba wellness-élményt. Az új termékeket a vásárlók könnyen felismerhetik a speciális „ÚJDONSÁG” feliratoknak köszönhetően, így azonnal rábukkanhatnak a legfrissebb trendekre az üzletek polcain.

Pepco

Pepco

Ünnepi kedvencek: családi pizsama és teleszkópos manó

Az elmúlt években Magyarországon is egyre nagyobb népszerűségnek örvendenek a Halloween-dekorációk, így a Pepco idén is új kollekcióval készül az ünnepekre. A közelgő téli időszakban a hazai vásárlók körében hagyományosan a családi pizsamakollekciók a legkedveltebbek, amelyekkel a család minden tagja összeöltözhet. Emellett az olyan télies lakásdekorációk, mint például a teleszkópos lábú karácsonyi manók és az illatgyertyák kiemelten keresettek. A legújabb téli kínálat már októbertől elérhető lesz az üzletekben.

Az üzletlánc sikerének titka, hogy a család minden tagja megtalálja a számára szükséges termékeket egyetlen vásárlás alkalmával, miközben átlátható üzlettér, barátságos kiszolgálás, széles választék és folyamatosan frissülő kínálat várja őket. Minden idők legnépszerűbb kategóriái közé tartozik a gyermekruházat és a lakásdekoráció, valamint a limitált licence termékek, amelyek rendszerint pillanatok alatt elfogynak.

The post Ezzel készül az év végére a magyar családok egyik kedvenc üzletlánca first appeared on nlc.