A könnyeit törölgető Szoboszlaival reklámozza péksütijét a kárörvendő ír Lidl
Egy kis szóviccet is csempésztek a hirdetésbe.
Mi történt? „Feeling Hungary?” – ezzel a szóviccel ágyazott meg croissant reklámjának az ír Lidl a Facebookon, aminek központjában a vasárnapi magyar vereséggel végződő írek elleni mérkőzés állt. Arra játszanak rá, hogy a Hungary csak egy betűben tér el a hungry angol szótól, ami azt jelenti, hogy éhes.
Kép is volt. A könnyeit törölgető Szoboszlai Dominikról is csatoltak hozzá egy fotót azzal a felirattal, hogy
„amikor szomorú vagy, Hungary és csak egy croissantra vágysz”.
Kiestünk. Az írek elleni vereséggel a harmadik helyen végzett a magyar válogatott a selejtezőcsoportjában, amely így biztosan nem lesz ott a világbajnokságon. Török Gábor politikai elemző szerint kevesebb urambátyám és sikerpropaganda, több verseny és tudás kellene a magyar fociba.