Újít a Meta, nehezebb lesz átverni a vásárlókat a Facebook piacán
Az MI is nagyobb szerepet kap.
Mi történt? A Meta átalakítja a Facebook Marketplace-t, hogy egyszerre legyen trendibb és biztonságosabb – írja a HVG.
Mit jelent ez? A cég több új funkciót jelentett be, amelyekkel közösségibbé válik a piactér használata, és csökkenhet a visszaélések kockázata is. A változtatások egyik látványos eleme, hogy a felhasználók a Pinteresthez hasonló gyűjteményeket hozhatnak létre az általuk kinézett termékekből, amiket közösen szerkeszthetnek ismerőseikkel.
Fő a biztonság. A legígéretesebb újítás azonban a biztonságot növeli: az eladóval folytatott beszélgetések csoportos chatté alakíthatók. Így ha valaki bizonytalan egy termék állapotát vagy értékét illetően, akkor meghívhat egy hozzáértő ismerőst a beszélgetésbe, aki segít feltenni a szükséges kérdéseket
Az AI sem marad el. A Meta mesterséges intelligenciája is nagyobb szerepet kap. Javaslatokat ad a kérdések megfogalmazásához és a vállalat szerint az MI a jövőben a járművásárlásban is segíteni fog: információt ad majd például a motor állapotáról, fogyasztásról vagy a férőhelyek számáról.