azkomgec logo
azkomgec.hu
azkomgec logo
azkomgec.hu

Itthon már több mint 200 ezren használják, most Romániában is piacra lép a magyar diákok kedvence

3 megtekintés

Forrás:

Forbes
Üzlet diverzum Románia

Nemzetközi piacra lépett a magyar Diverzum, és saját forrásból finanszírozva elindította szolgáltatásait

Romániában, jelentette be a negyedik születésnapját ünneplő cég.

Mi történt? Nemzetközi piacra lépett a Diverzum, saját forrásból finanszírozva elindította szolgáltatásait Romániában, közölte a most négyéves cég a Forbes.hu-val. A Diverzum egy olyan hűségplatform, amely Z generációsoknak, vagyis diákoknak kínál különböző kedvezményeket.

Kontextus. -a -diverzumnak 2025-ben eddig 210 ezer aktív felhasználója volt, ami 50%-os növekedést jelent 2024-hez képest. 2025 szeptemberében a platform havi forgalma közel 1,1 milliárd  Ft-ra nőtt, vagyis a diákok havi költése közel megháromszorozódott az előző év októberéhez képest. Míg 2025 januárjáig a diákok összesen 1 milliárd forintot spóroltak a platformon keresztül, ugyanez az érték ma már meghaladta a 2 milliárdot. A Diverzum felmérése szerint egy diák havonta átlagosan 245.000 Ft-ot költ, a legnagyobb arányban bevásárlásra, divatra, illetve szolgáltatásokra. A diákok 70%-a hetente egyszer legalább aktivál egy kedvezményt a Diverzumon.

Miért fontos ez? „Nagy eredménynek tartjuk, hogy mindezt saját tőkéből tudtuk meglépni, ez a startup piacon ritkaság. Mindenképpen ezt szerettük volna, ez több döntési szabadságot jelent, és azt is jelzi, hogy a magyar piacon már önfenntartó megoldást hoztunk létre” – mondta Gyarmati Fanni és László Miklós, a Diverzum két alapítója.

Mi következik ebből? A romániai piacra való belépés előkészítése júniusban elkezdődött, a platform szeptember elején indult el, mára már 5000 regisztrált felhasználójuk és 15 partnerük van, ezek a számok folyamatosan nőnek. Az új piacon szintén nemcsak a szolgáltatás bevezetésére, hanem a társadalmi szemléletformálásra is nagy hangsúlyt fektet a Diverzum. „Ahogyan Magyarországon, úgy Romániában is célunk, hogy kulturális változást segítsünk elő, mely által a diákok több figyelmet kapnak a cégektől és a tágabb társadalomtól. A márkák a diákkedvezmények kínálása által nemcsak vásárlókat, hanem elkötelezett fiatal követőket szerezhetnek, akik felnőttként is velük maradnak” – mondták az alapítók.