B2B szegmensben tör előre a Boxy: így kerül minden nap friss gyümölcslé a szállodai vendégek asztalára
A COVID járvány vízválasztó volt mind a webkereskedelem, mind a vendéglátóipar számára, az újranyitás, és a kínai webshopok megjelenése új időszámítást hozott. A Boxy eredetileg az online kereskedők fulfillment partnereként épült fel, azonban a piaci növekedési lehetőségekre reagálva szolgáltatási portfólióját a B2B logisztika irányába is kiterjesztette. Olyan partnerekkel tud ma már együtt dolgozni, mint a Nektar Natura Kft., amely az ország meghatározó szállodaipari gyümölcslé-ellátója. De hogy alakult ki a két vállalat közötti ügyfélkapcsolat, és milyen ügyféligényekre ad választ a szolgáltatás? Hogyan lehet 70%-kal olcsóbban ellátni fulfillment rendszerben a beszállítói tevékenységet, mint disztribútori hálózattal, és mi történik akkor, ha egy szállodában hirtelen elfogy egy 50 fős ázsiai turistacsoport kedvenc gyümölcsleve? Többek között ezekről is kérdeztük Árvai Csabát, a Boxy Logisztikai Zrt. ügyvezetőjét és Melcher Bencét, a Nektar Natura Kft. kereskedelmi vezetőjét.