25 év után logót vált a világ egyik legnagyobb üdítőgyártója
Új vállalati logót vezet be a világ egyik legnagyobb üdítőipari és élelmiszergyártó vállalata. A PepsiCo 25 év után döntött a globális márkaarculat egyik meghatározó elemének cseréje mellett, mivel azt tapasztalta, hogy még mindig alig ismerik a többi márkáját – írja az Origo.
A vállalat napjainkban több mint 500 márkát – az üdítő mellett többek között a Tostitost, a Gatorade-et, a Quakert, a Sietét és a Lay’s-t – birtokol. A cégnek az vállalati logóval az a célja, hogy erősítse a Pepsi név ernyőmárka jellegét, valamint az, hogy erősítse az alá tartozó termékmárkák ismertségét.
Így néz ki az új logó:
A PepsiCo szerint az új vállalati emblémával egyszerre fejezik ki az egyszerűsítésre és a modernizációra való törekvést, valamint elkötelezettségüket a fenntarthatóság iránt. Az új logóval lehetőséget látnak arra, hogy termékportfóliójuk sokszínűségét is erőteljesebben kommunikálhassák.
A vállalat egyébként a közelmúltban újította meg a legismertebb termékének, a Pepsi üdítőitalnak a logóját is – jegyzi meg a portál.
Kiemelt fotó: illusztráció, Getty Images
The post 25 év után logót vált a világ egyik legnagyobb üdítőgyártója first appeared on nlc.