azkomgec logo
azkomgec.hu
azkomgec logo
azkomgec.hu

Kihívója akadt a Lidl-nek és az Aldinak, brutál olcsó árakkal tört be az új üzletlánc

3 megtekintés

Forrás:

NLC
Aktuális üzletlánc árak

A diszkontpiacot évek óta a Lidl, az Aldi és a Penny uralja, most azonban egy új üzlethálózat próbál beszállni a versenybe.

A vásárlók számára rendkívül fontos az olcsóság, a gyorsaság és a praktikum – ezekre kínál megoldást a Brutál Diszkont nevű, új üzletlánc – írja a Mindmegette.hu.

A portál feltérképezte az új üzletlánc egyik boltját, és az alábbiakat tapasztalta:

Amint betér az ember, rögtön feltűnik a raktárszerű környezet. Nincs letisztult dizájn, nincs jól megkomponált vásárlói élmény, viszont van alacsony ár, gyors kiszolgálás, és funkcionális választék. Reggel 6-tól akár este 11-ig is nyitva lehetnek egyes üzletek, így a munka előtti vagy utáni gyors bevásárlások is beleférnek.

A cég üzleti modellje azon alapul, hogy közvetlenül, nagy tételben vásárolnak európai gyártóktól és forgalmazóktól – jegyzi meg a cikk -, így márkás termékeket kínálnak lényegesen alacsonyabb áron. Ez különösen igaz a háztartási vegyiárukra és a kozmetikumokra, azaz mosószerek, öblítők, tusfürdők és tisztítószerek gyakran az ismert bolti ár töredékéért kaphatók.

Bár az üzletlánc egyelőre nem rendelkezik országos lefedettséggel, Budapesten már 15 üzletet működtetnek. A portál beszámolója arra is kitér, hogy a kínálat beszerzésfüggő, így gyorsan változhat, viszont szinte mindig a megszokottnál olcsóbb.

Kiemelt fotó: illusztráció, Getty Images

The post Kihívója akadt a Lidl-nek és az Aldinak, brutál olcsó árakkal tört be az új üzletlánc first appeared on nlc.