azkomgec logo
azkomgec.hu
azkomgec logo
azkomgec.hu

„Régen eltűrték a tiszteletlenséget” – tűpontosan osztotta ki hisztis vendégét az éttermes

3 megtekintés
NLC
Életmód étterem reklamáció beszólás

Az ügy onnan indult, hogy egy nő beült egy étterembe, ahol egy pohár vizet rendelt, hogy bevegye a gyógyszerét. Ezután pedig megdöbbent, hogy kiszámlázták neki. Bár a vendéglátóipar gyakorlatilag hemzseg a különös anekdotáktól, ez a sztori valamiért sokak ingerküszöbét megütötte. A beszólás a Soy Camarero X-fiókon kezdett terjedni: „még soha nem voltam olyan bárban, ahol egy pincér ennyire nem akart dolgozni” – írta az elégedetlen ügyfél.

Némi meglepetésére a létesítmény tulajdonosa

reagált a panaszára, az étterem hivatalos fiókján keresztül. A tulajdonos elöljáróban leszögezte: alkalmazottai nem azért dolgoznak, hogy állandó tiszteletlenséget kelljen elviselniük. Aztán pedig megvédte a pincéreit: „Szia, Inés, igazad van. A pincérek régen csendben eltűrték a tiszteletlenséget. Mi nem. 35 fokos hőségben és viharban is megállás nélkül dolgozunk a teli teraszon. Legkevesebb, amit megérdemlünk, az a tisztelet” – írta a tulajdonos arra válaszként, hogy milyen kelletlenül bántak pincérei a vendéggel.

„Csak annyi hiányzott, hogy meglincseljen minket,

bár úgy tűnik, pont ezt szeretné. A hely pont a lelkesedésünk és a környékbeliek miatt volt zsúfolásig, több mint 100 olyan ember miatt, akik értékelik a munkánkat” – magyarázta a tulajdonos. A La Quinta tulajdonosa végül azt is világossá tette, hogy nem szeretné, ha ez a nő visszatérne az éttermébe: „A csapatunk udvariasan arra kér, hogy ne gyere vissza” – jelentette ki. A @soycamarero által közölt történet már több mint 7000 megtekintést és közel 400 kedvelést gyűjtött össze, ami arra enged következtetni, hogy sok vendéglátós tapasztalt már hasonló helyzeteket.

Kép: Pixabay

The post „Régen eltűrték a tiszteletlenséget” – tűpontosan osztotta ki hisztis vendégét az éttermes first appeared on nlc.