azkomgec logo
azkomgec.hu
azkomgec logo
azkomgec.hu

Egy jó krém már rég nem elég: ez a szépségápolás jövője

7 megtekintés
NLC
Trend szépség technológia újítás L'Oreal
Blurred placeholder

A L’Oréal 2025. június 11–13. között a párizsi VivaTech rendezvényen mutatja be legnagyobb és legfejlettebb szépséginnovációs portfólióját és technológia újításait. A L’Oréal kilencedik alkalommal vesz részt Európa vezető technológiai konferenciáján, és mutatja be a legújabb piacra lépő innovációit, amelyek a személyre szabott, inkluzív és fenntartható szépség terén kínálnak újdonságokat, valamint adnak előzetes bepillantást a közelgő termékbevezetésekbe. Ezek között szerepel a L’Oréal Longevity Integrative ScienceTM, amely a biológiai öregedés gyökérokait célozza; a vertikális farmtechnológiája, amely mesterséges intelligenciával támogatott növényi alapú összetevők termesztését segíti; a YSL Beauty Hyper Look Studio, amely lehetővé teszi a divatos sminkek virtuális kipróbálását; valamint a L’Oréal Paris Beauty Genius, amely az Agentic AI és a WhatsApp integrációjával mélyíti el a fogyasztókkal való szorosabb kapcsolatot.

A BeautyTech terén elért vezető szerepünket kihasználva új szépségfrontokat nyitunk, egyedülálló ökoszisztémát építve külső partnereinkkel, akik szakértőinkkel együtt keltik életre azokat a szépséginnovációkat, amelyek a fogyasztók megoldatlan igényeit és vágyait célozzák” – mondta el Barbara Lavernos, a L’Oréal Csoport kutatásért, innovációért és technológiáért felelős vezérigazgató-helyettese. „Az idei a L’Oréal legbátrabb megjelenése a VivaTech-en olyan jövőálló, nagy hatású innovációkkal, amelyek az élethosszig tartó szépség, fenntarthatóság, fogyasztói gondoskodás és kreatív szolgáltatások területén egy új korszakot képviselnek.

A technológia szinte minden aspektusában hatással van a fogyasztóink mindennapi életére” – tette hozzá Asmita Dubey, a L’Oréal Csoport digitális és marketing igazgatója. „Az olyan átalakító technológiák, mint az AI, Gen AI és Agentic AI, újradefiniálják a fogyasztói elvárásokat és felforgatják a fogyasztói élményt a szépségiparban, ezért mi továbbra is arra fókuszálunk, hogy a kreativitás és a technológia ötvözésével páratlan fogyasztói élményt nyújtsunk.

Amikor a mesterséges intelligencia és a szépségipar találkozik (Fotó: L’Oréal)

A L’Oréal a VivaTech 2025-ön bemutatja az Open Innovation ökoszisztéma erejét is, amely a L’Oréal belső kutatási, innovációs, digitális és technológiai csapatainak együttműködésével hozza össze a biotechnológia, digitális, technológiai és tudományos óriásvállalatok és startupok új generációjának elsöprő erejét. Az így létrejövő portfólió több új, a VivaTech-en először debütáló újítást tartalmaz, köztük olyan megoldásokat, amelyek már elérhetőek a fogyasztók és az iparág számára:

A hosszú élettartam új határai

  • (ÚJ) A L’Oréal Longevity Integrative ScienceTM a technológiai fejlesztéseket és a bőrszakértői tudást ötvözi, hogy áttérjen a helyreállító gondoskodásról a megelőző gondoskodásra, a biológiai öregedés gyökérokait célozva, és meghosszabbítva a bőr sejtszintű egészségi állapotát. A L’Oréal Longevity Wheel megfejti a bőr biológiai öregedését, és feltárja annak kilenc összekapcsolódó jellemzőjét a saját szabadalmaztatott Longevity AI Cloud™ használatával.
  • (ÚJ) A Lancôme Cell BioPrint a NanoEntek-kel közösen kifejlesztett eszköz, amely forradalmasítja a fogyasztói bőrintelligenciát, a hosszú élet titkát kutató tudomány területén. Egy hordozható biológiai diagnosztikai eszköz, amely lehetővé teszi a fogyasztók számára, hogy megértsék bőrük öregedési pályáját és betekintést nyerjenek a bőrük biológiai életkorának visszafordításához szükséges bőrápolási megoldásokba.
  • A Lancôme RÉNERGIE NANO-RESURFACER 400 BOOSTER újgenerációs otthoni bőrápoló eszköz fokozza a helyi hatóanyagok bőrbe jutását, és maximalizálja a Rénergie H.C.F. Triple Serum hatékonyságát, klinikai szintű eredményeket biztosítva, otthoni használat során is. Az eszközt szabadalmaztatott nanochip-technológia működteti, amely 400 ultrapontos nanotűvel képes láthatatlan mikroutakat létrehozni a bőrön, fájdalom és leállási idő nélkül.

A fenntarthatóság új határai

  • (ÚJ) Az Interstellar Lab ‘BioPods’ vertikális farmtechnológiája lehetővé teszi növényalapú összetevők termesztését függőleges rétegekben, mesterséges intelligencia segítségével, teljes kontrollt biztosítva a növények növekedése felett. Optimális víz- és energiafelhasználása mellett biztosítja a magas minőségű növényi eredetű alapanyagot a kozmetikai ipar számára.
  • (ÚJ) Az Osmobloom™ egy igazi áttörést jelentő a levegőmegkötő technológia egyedülálló illatok kifejlesztésére. A Cosmo International Fragrances-szel kötött exkluzív partnerség eredményeként az Osmobloom™ megköti egy virág illatmolekuláit, miközben a virág teljesen érintetlen marad – beleértve azokat a növényeket is, amelyek illata korábban természetes módon nem volt kivonható. Az Osmobloom™ fejlesztése áll a tubarózsa-illat mögött a Valentino Beauty ‘Private talk’ Anatomy of Dreams illatkollekciójában.
  • (ÚJ) A L’Oréal Professionnel AirLight Pro a Zuvival közösen kifejlesztett, forradalmi hajszárító, amely a szépségipari szakemberek és a fogyasztók számára egyaránt ideális. Az AirLight Pro egyesíti a levegő, a hő és – most először – az infravörös fény erejét, amely közvetlenül a vízmolekulákat célozza meg, gyorsítva a víz elpárolgási folyamatát, így akár 21%-kal gyorsabb szárítást, és akár 55%-kal magasabb fokú hidratálást eredményez a fényesebb, simább hajért, miközben akár 19%-kal kevesebb energiát fogyasztást[1].
L’Oréal

Az AirLight Pro Zuvival közösen kifejlesztett hajszárítója (Fotó: L’Oréal)

A szépségipari szolgáltatások új határai

  • (ÚJ) A Metával együttműködve a L’Oreal Paris Beauty Genius, egy Agentic mesterséges intelligenciával működő, 24/7-ben elérhető személyes szépségasszisztens, hamarosan megjelenik a WhatsAppon belül.  A Meta és a L’Oréal Paris közösen újraértelmezik a fogyasztók szépségápolással kapcsolatos felfedezésének, megértésének és kapcsolatteremtésének módját azáltal, hogy a világ leggyakrabban használt üzenetküldő alkalmazásán keresztül nagymértékben kínálnak egyéni, személyre szabott útmutatást.
  • (ÚJ) A La Roche-Posay Spotscan+Coach alkalmazást bőrgyógyászokkal közösen fejlesztették ki, és ez az első olyan aknékezelési alkalmazás, amely a fejlett mesterséges intelligencia alapú bőrelemzést személyre szabott rutinokkal és érzelmi támogatással ötvözi. A világ vezető mentális wellness-alkalmazásával, a Calmmal kötött partnerség révén az LRP Spotscan+Coach felhasználói hozzáférhetnek vezetett meditációkhoz, légzőgyakorlatokhoz, alvást segítő eszközökhöz és szakértői tartalmakhoz, amelyek támogatják a stresszcsökkentést és a holisztikus jóllétet, kezelve a pattanások mentális egészségre gyakorolt hatásait.
  • (ÚJ) A Noli (“No one like I” – “Senki sem olyan, mint én”) az első mesterséges intelligenciával működő, több márkát összefogó piactér startup, amelyet a L’Oréal Groupe alapított és támogat, újraértelmezi a szépségápolási cikkek felfedezésének és vásárlásának módját. A Noli szépségtanácsadóként működik, több mint 1 millió arcszkennelési adatpontból és több ezer termékformulából épített, hatékony mesterséges intelligencia által vezérelt diagnosztikai eszközök segítségével töri át a kommunikációs zajt, hogy dekódolja a felhasználók szépségprofilját, és összepárosítsa azokat a személyre szabott termékajánlásokkal. A Noli a L’Oréal Groupe páratlan szépségtechnológiai vezető szerepére, a szépségápolásban szerzett évszázados szakértelmére, valamint a szépséggel foglalkozó tudomány és a fogyasztói ismeretek széles körű ismeretére támaszkodik.
L’Oréal

A Noli hasznos lehet a mindennapokban (Fotó: L’Oréal)

  • (ÚJ) Az Agentic Consumer Care forradalmasítja a szépségápolási fogyasztói szolgáltatásokat. A Salesforce generatív mesterségesintelligencia-megoldásának segítségével a L’Oréal a napi munkát végző ügyfélszolgálati munkatársai életét könnyíti meg, felszabadítva őket a rutinfeladatok alól, és ezáltal kiegészíti, nem pedig helyettesíti az emberi interakciót. A L’Oréal célja, hogy még mélyebb és személyre szabottabb kapcsolatokat építsen ki fogyasztóival.

A kreativitás és a kultúra új határai

  • (ÚJ) YSL Beauty Hyper Look Studio, ahol a közösségi média találkozik az YSL sminkművészettel – egy tér, amely az YSL Beauty szellemét ötvözi a következő generációs technológiával. Az YSL Beauty Hyper Look Studio vendégei egy válogatott közösségi tartalmakból álló valós idejű feedből választhatnak ki egy trendi beauty-megoldást, amelynek segítségével egyedi, virtuális átalakuláson vehetnek részt.
  • A CreAltech a L’Oréal szépségtartalom-készítő laboratóriuma, amely a generatív AI erejével fokozza a marketing- és tartalomkészítő csapat kreativitását. Modellek, szakértelem, technológiák és partnerek – többek között a Google, az Adobe és az OMI – moduláris ökoszisztémájával a CreAltech lehetővé teszi a marketingesek számára, hogy akár több ezer egyedi, márkára szabott képet, szöveget és videót generáljanak különböző platformokra és globális közönségek számára.

[1] A teljesítményadatok az AirLight Pro és Európa legkelendőbb prémium hajszárítójának műszeres tesztjein alapulnak.

The post Egy jó krém már rég nem elég: ez a szépségápolás jövője first appeared on nlc.