Változtat az Auchan, erre számíthatunk mostantól

Magyarországon 27 éve van jelen az Auchan, így eljött az ideje a brand átfogó megújulásának. A cég új kommunikációs platformja
- a kedvező ár-érték arányt,
- a széles választékot
- és a megbízható minőséget hangsúlyozza.
A logón lévő Auchan madár mostantól „megelevenedik”, barátságos és hasznos arculati elemként szolgálva a vásárlók tájékoztatását.
„A kihívás világos volt: arra ösztönözni a vásárlókat, hogy az Auchant válasszák, és ne csak egyszer-egyszer, hanem rendszeresen”
– mondta el Vincze Géza, az Auchan Magyarország tavasszal kinevezett ügyvezető igazgatója. „A kutatások alapján azonosítottuk az Auchan megkülönböztető jegyeit és előnyeit, amire (…) továbbiakban is építeni akarunk. (…) olyan márkastratégiát dolgoztunk ki, ami nemcsak racionálisan, hanem érzelmileg is kapcsolódik a vásárlókhoz.”
Az átpozicionálás célja, hogy a vásárlást minőségi időtöltésként
és tudatos, okos döntések soraként éljék meg a vásárlók, amihez az áruházlánc széles körű támogatást is ad. Az új platform egyik leglátványosabb eleme a márkát képviselő madárkarakter megújulása.
Ez nemcsak vizuálisan erősíti a márkaidentitást, de a logóból „életre kelve” aktívan segíti a vásárlókat az eligazodásban. A madárka szerepe folyamatosan bővülni fog, személyisége pedig egyre inkább tükrözi majd a márka értékeit és céljait.
Nemcsak a márka arca lesz,
hanem aktív kapcsolatépítőként funkcionál majd a vásárlók és az Auchan között, amelynek hosszú távú célja, hogy ne csupán egy áruházként, hanem megbízható társként legyen jelen az emberek mindennapjaiban. A „Spórolj OkAuchan!” szlogent a kis madárka tölti meg aktualitásokkal és szerethető személyisége vizuálisan és tartalmilag is egységbe foglalja majd az Auchan üzeneteit.
Az új márkaplatform nyitása a cég hosszú távú stratégiájának része,
ami azt célozza, hogy az Auchan szerethető, értékalapú márka legyen, ami érzelmi kapcsolatban áll a vásárlókkal.
Kép forrása: Auchan
The post Változtat az Auchan, erre számíthatunk mostantól first appeared on nlc.