azkomgec logo
azkomgec.hu
azkomgec logo
azkomgec.hu

A digitális csata elveszett, a NER a bulvárban épít hadállást

6 megtekintés
HVG
hvg360 78afac4b-9432-484f-addc-a067494c360f d9e7b937-dde8-4132-9a7b-aba8c9990052 e867de6a-5d52-4687-af0a-5210e31890be 1769bb09-857f-479d-8493-b9b7882163a8 cba726e4-4755-4780-9428-bd06cf3db6bc 2e60a292-fd31-4838-8e0b-ef27626d7b4d afbbc373-1034-4a8b-b9a3-394451a1737d cac5a524-f121-44a9-9e8f-bd720b39a1d4 eb359c15-9ce2-4508-a993-919d55d563a6
Blurred placeholder

„A külföldi cégek nem fognak meghalni a magyar demokráciáért” – kommentálta Zsolt Péter szociológus a Ringier felvásárlásáról szóló hírt. Szerinte a rendszerváltás utáni magyar nyilvánosság minőségét a 90-es években megjelenő nyugati tulajdonosok szakmai normái alapozták meg. Ma viszont a jó minták kiszorítása zajlik, a médiumok politikai értelemben „foglyul ejtett állapotba” kerülnek. A Népszabadság ügye megmutatta: az „üzleti indoklás” gyakran csak kirakat, a valódi cél a befolyásszerzés.

Tovább a teljes cikkhez

Kapcsolódó cikkek