azkomgec logo
azkomgec.hu
azkomgec logo
azkomgec.hu

Sokmilliárd dolláros üzlet lett Kim Kardashian bugyija

6 megtekintés
Üzlet Amerika Nemzetközi cégek

Kim Kardashian Skims márkája most 5 milliárd dollárra értékelhető, miután 225 millió dollárnyi új befektetést kapott.

Mi történt? A Skims, Kim Kardashian által társalapított alakformáló márka, 5 milliárd dolláros értékelést ért el, miután 225 millió dollárnyi új finanszírozást vont be, köztük a Goldman Sachs egyik üzletágától. A cég a befektetéseket arra használja, hogy új boltokat nyisson és nemzetközi piacokra lépjen.

Pillanatkép. Jelenleg a Skims 18 üzlettel rendelkezik az Egyesült Államokban, termékeit pedig világszerte árusítják. A vállalat az elkövetkező években elsősorban a fizikai kiskereskedelmi üzletekre összpontosít, és a 2025-ös évre várhatóan az 1 milliárd dolláros forgalmat is eléri.

Részletek. A márka 2019-ben indult alakformáló termékekkel, azóta pedig bővítette kínálatát loungewearrel és egyéb divatcikkekkel, és erősen belépett a sport- és athleisure-piacra, amelyet olyan márkák uralnak, mint a Lululemon és az Alo Yoga. A Skims népszerűségét a Kardashian családon kívül olyan hírességek is növelik, mint Megan Fox és Paris Hilton.

A cég története azonban nem volt mentes a vitáktól: az eredeti név, Kimono Intimates, kulturális érzéketlenség miatt kritikát kapott, és a Skims névre váltottak. Egyes termékek, például az éjszakai fejkendő, vegyes reakciókat váltottak ki az interneten, egyesek a jövő innovációjaként üdvözölték, mások kritizálták, mondván, nőket tesznek bizonytalanná.

Kapcsolódó cikkek