azkomgec logo
azkomgec.hu
azkomgec logo
azkomgec.hu

„New Yorkban már idén meglesz az egymillió dollár, egy lapon említenek minket a konkurenciával” – erős mondatok Simonéktól

6 megtekintés
Forbes-sztori Interjú Üzlet forbes magazin gasztronómia vállalkozás
Blurred placeholder

A Simon’s Burger alapítói nem forradalmárok, csak két okosan figyelő, XVII. kerületi srác a Naplás-tó mellől. Erős mondatok a Forbes magazin szeptemberi nagyinterjújából.

Elindult a Forbes Hangoscikkregisztráció után bárki számára elérhető.

Tóth Simon ösztönös marketingzseni, bátyja, Máté a strukturáltabb cégépítő. Nem abban hisznek, hogy kevés hamburgert adjanak el drágán, hanem hogy olcsón sokat. Azt szeretnék, hogy elterjedjen:

ezek a magyar srácok adják a legolcsóbb hamburgert Manhattanben.

Eddig bejött a modell itthon és New Yorkban is, és bár erős fanatizmussal rengeteg munkát beleöltek, természetfölötti magyarázatuk is van a sikerre és a hirtelen jött jólétre.

Hoztunk néhány ütős mondatot a fiúktól – a teljes nagyinterjút pedig a szeptemberi Forbesban olvashatod!


Saját hamburgerükről

„Nem a mi hamburgerünk a legfinomabb a világon. Finom, de amúgy teljesen sztenderd hamburgert szeretnénk adni, ami mindig ugyanolyan, és mindig jó, mert mindenre a legjobb gépeket és alapanyagokat használjuk.

De nem mondjuk, hogy ez a világ legjobb burgere, mert mindenki ezt mondja magáról, és persze nem tudja mindenki a legjobbat adni.”

(Tóth Máté)

Hogyan alakult a New York-i Smashy forgalma?

„A vártnál sokkal jobban. Ellőttük a klasszikus marketingtrükkjeinket, kampányainkat, amiket itthon is, és nagyon úgy néz ki, hogy

az első álomhatár, az egymillió dolláros forgalom már idén meglesz.

Egy lapon említenek minket a konkurens burgerezőkkel, óriási elismerés.” (Tóth Simon)

info Fotó: Forbes
A szeptemberi Forbes magazin címlapján a Simon’s Burger mögötti testvérpár – keresd az újságárusoknál! Minden magazin egy helyen a Forbes.hu-n is – kattints a képre! Címlapfotó: Krasznai Zoltán

Miért fordultak rá a csirkés vonalra is?

„Ami Amerikában történik, az lesz itthon is rá néhány hónapra, évre. Látszik a trendfordulás. Az amerikaiak, és globális szinten is mind többen fordulnak rá a marhahúsról a csirkére. Amerikában a három top csirkés lánc már a top 10-be tartozik a gyorsétteremláncok között, verik a Mekit, a Five Guyst, és közülük is a Chick-Fil-A kimagaslóan az első.” (Tóth Máté)

Istenhitről

„Őszintén, szívből mondjuk, hogy

minden sikerünket Istennek köszönjük.

Második generációs keresztény családban nőttünk föl, már beleszülettünk ebbe a dologba, zsidó-keresztény-konzervatív neveltetést kaptunk, ilyen iskolába jártunk. A világképünket a Biblia határozza meg, Isten-központú az életmódunk.” (Tóth Simon)

Puritánságról

 „Voltunk egy nagyon fancy rendezvényen Simivel, Michelin-csillagos séf csinálta a kaját, szmokingok satöbbi.

Egyszerűen annyira rosszul tudtuk magunkat érezni, hogy el sem hiszitek.

Azért ez nekünk új világ. Mi tényleg a Naplás-tó mellé jártunk horgászni meg biciklizni, meg a Pesti úti Meki volt az otthonunk.” (Tóth Máté)

Miről olvashatsz még a nagyinterjúban?
  • Melyik külföldi városban nyílik még az idén újabb Simon’s Burger?
  • Befolyásolja-e a hitük üzleti döntéseiket?
  • Hogyan terjeszkednének tovább itthon a kifejezetten népszerű Smashy Burgerrel?
  • Milyen vicces helyzet adódott nemrég új csirkés helyükön, a Travis’ Tendersben a nagy forgalom miatt?
  • Mi számukra a luxus? Másképp élnek-e, mint három éve, amikor elindult a Simon’s?
  • És terveznek-e tőzsdére menni?

Lapozz bele a magazinba!