azkomgec logo
azkomgec.hu
azkomgec logo
azkomgec.hu

„Akinek fontos, hogy letegye a munkát akár csak egy órára, annak ez nem való” – mondja a Biobubi alapítója

4 megtekintés
Podcast Forbes-sztori Öko sikersztori Üzlet zöld
Blurred placeholder

Megjelent a Forbes Deal új epizódja, amelyben Háromfai Balázzsal, a Biobubi alapítójával ökotudatosságról és vállalkozói mindsetről is beszélgettünk.


A Biobubi sztorija inspiráló példája annak, hogyan lehet egy egyszerű ötletből, mint a tejesüveges újratöltési rendszer, és a piaci igényből, hogy takarítás során ne termeljünk plusz szemetet, korszerű és fenntartható üzleti modellt építeni.

Háromfai Balázs, 24 évesen a régi tejesüveges rendszer logikájára alapozva hozta létre ökotakarítószer-bizniszét, a Biobubit. Nem szokványos történet az övé. Édesapjával alkalmazottként háztartási gépeket szállítottak ki Százhalombattán, közben agyalt azon, mi lehetne az ő saját, nagy sztorija.

A kudarcokból mindig tanult, így lett egyre tudatosabb vállalkozó. Most ráadásul újabb nagy dobásra készül sikercégével; európai piacvezető márkát építene a Biobubiból. 

A Forbes Deal adásában Háromfai Balázs pályaválasztási csapongásairól is mesélt, ahogyan arról is, miért volt biztos abban, hogy ez az ötlete be fog válni, csak bele kell tenni a munkát.

„Egyáltalán nem tudtam mit akarok. Akartam én villanyszerelő vagy hegesztő lenni, külföldre menni, például Ausztriába mosogatni, de közben a saját álmaimat is meg akartam valósítani. Egy egyetemet megjelöltem, de nem vettek fel, úgyhogy ezt el is engedtem. Aztán jött a szállítósdi faterral, és volt négy évem kitalálni, hogy mit kezdjek magammal.”

Az idén a Biobubi forgalma 1 milliárdos is lehet, sőt a cég nemrég már Szlovákiában is debütált, néhány hónappal ezelőtt pedig a Tesco hipermarketeinek polcain tűntek fel – környezetvédelmi eltökéltségükből nem adva alább. Háromfai szerint a vállalkozásának sikere abban rejlik, hogy mindig „jó szívvel” gondol a cégére, és egy pillanatra sem feledkezik meg róla.

„A vállalkozói lét másfajta készenlétet igényel. Én mindig, még a tengerparton, nyaralás közben is ezen gondolkodom. Akinek fontos, hogy letegye a munkát akár csak egy órára, annak ez nem való”

– fogalmaz a vállalkozó, aki idén a Forbes 30/30-as listájára is felkerült.

Több ebből
A garázstól a takarítószeres ökoforradalomig
Nagyot húzott a Biobubi: már ezekben a boltokban is elérhető a hulladékmentes tisztítószercsalád

A műsor második részében Huszár Henrietta, a Forbes Magyarország eseményüzletág-vezetője a vendégünk. Beszélgettünk arról, milyen események lesznek az év második felében és arról is, milyen változás várható a Women Summiton jövőre. 

A műsor tartalmából:

01:55-től Háromfai Balázs, a Biobubi alapítója az egyszerűség nagyszerűségéről.

26:50-tól Forbes-sztori: Huszár Henrietta, a Forbes eseményüzletág vezetője következő rendezvényeinkről.

Forbes Deal előző vendége Veiszer Alinda, riporter volt.

Kövesd a csatornáinkat Youtube-on és a Spotify-on!

Kapcsolódó cikkek