A Tiszával fogott össze a Lidl
Az első 12 szerencsés vevőnek drónnal szállították ki a limitált kiadású, a diszkontlánc színeit idéző sneakert, amelyet a Tisza Cipő gyárt a Lidlnek.
Mi történt? A Lidl a magyar Tisza Cipővel közösen készített egy exkluzív sneakert. Szombaton az ország hat helyszínén drónokkal érkezett meg az első 12 pár, a szerencsés tulajdonosok pedig azok lettek, akik először tudták beolvasni a cipősdoboz alján található QR-kódot.
„A Tisza Cipővel történő kollaborációnk nemcsak a vásárlók, hanem a Lidl Magyarország számára is igazi mérföldkő, hiszen ez az első ilyen jellegű együttműködésünk más márkával. Ugyanakkor szorosan illeszkedik ahhoz a törekvésünkhöz, hogy amiből csak lehet, kiváló minőségű magyar terméket kínáljunk vásárlóink számára. Ezzel a limitált kiadású sneakerrel egyszerre tisztelgünk a magyar termékek és a hazai design előtt, valamint kedveskedünk rajongóink számára” – mondta Szlavikovics Zita, a Lidl Magyarország igazgatóságának elnöke.
„Örömünkre szolgál, hogy a Tisza Cipő tradícióját elhozhatjuk a Lidl segítségével a fiatalabb generációk számára is. Büszkék vagyunk arra, hogy a Tisza Cipő az egyetlen cipőmárka, amely 1971 óta Magyarországon készül” – közölte Vidák László, a Tisza Cipő márkatulajdonosa.
Hogyan lehet megvenni? A diszkontlánc vásárlói a Lidl Plus alkalmazás Click&Pick funkciójával augusztus 3. és 6. között 36 és 47 közötti méretekben tudják előrendelni a cipőt, amit aztán augusztus 11-től lehet majd átvenni az üzletekben. A cipő keskeny kialakítása miatt azonban érdemes egy számmal nagyobbat választani – olvasható a közleményben.