Svéd multi vásárolta fel a magyar startup ökoszisztéma egyik kulcscégét, a MiniCRM-et
A group.one a SaaS portfólióját bővítené a felvásárlással.
Mi történt? A group.one megállapodást írt alá a MiniCRM Zrt. – beleértve romániai leányvállalatát, a MiniCRM Software SRL-t – felvásárlásáról, írta meg a Forbes.hu-nak a cég közleményében.
A MiniCRM Közép-Európa egyik vezető, kis- és középvállalkozásokra specializált CRM-szolgáltatója.
Mivel foglalkozik a cég? A 2009-ben alapított MiniCRM olyan megbízható felhőalapú platformot kínál, amely a KKV-k kulcsfontosságú szükségleteit fedi le: az érdeklődők generálását, a marketingautomatizálást, az ügyfélszolgálatot, a projektmenedzsmentet és a számlázást.
Moduláris felépítésének és bizonyított skálázhatóságának köszönhetően a MiniCRM kiválóan illeszkedik a group.one meglévő termékportfóliójába, és egy olyan központi üzleti alkalmazással bővíti azt, amely segíti a KKV-kat ügyfélkapcsolataik digitalizálásában.
„A group.one-hoz való csatlakozás rendkívül izgalmas lehetőség a MiniCRM számára” – mondta Egerszegi Krisztián, a MiniCRM cégépítője. „Több mint 15 éve azon dolgozunk, hogy egy olyan platformot építsünk, amely segíti a vállalkozókat a növekedésben. Most pedig készen állunk arra, hogy ezt az értéket egy még szélesebb közönséghez eljuttassuk. A group.one európai jelenlétének és támogatásának köszönhetően kiváló helyzetbe kerülünk, hogy tovább növeljük hatásunkat.”
A group.one. A cég egy svédországi központú, 15 országban irodával rendelkező group.one több mint 2 millió – főként kis- és középvállalati – ügyfelet szolgál ki. A vállalat digitális megoldásokat nyújt, például Software as a Service, felhőalapú tárhely és digitális marketing területén. A vállalat a 2024. szeptember 30-án záruló pénzügyi évben jelentősen növelte bevételeit, meghaladva a 350 millió eurós értéket.
A MiniCRM. A Magyarországon és Romániában közel 100 fős csapattal működő MiniCRM több mint 2300 ügyfelet szolgál ki. A 2009-ben alapított, budapesti központú MiniCRM Zrt. felhőalapú ügyfélkapcsolat-kezelési (CRM) szoftvert kínál, amely kifejezetten a kis- és középvállalkozások igényeire van szabva. Egyetlen rendszerben teszi lehetővé az értékesítési tevékenységek, a marketingkampányok, az ügyfélszolgálati folyamatok és egyéb funkciók kezelését.