Balásy Gyula arról osztotta az észt LinkedInen, hogy mennyire inspiráló, ha valaki nem akar megfelelni

Vicces kedvében van Balásy Gyula kormányzati kommunikátor, a függetlenségéről ismert Lounge cégcsoport tulajdonosa. Az üzletember ugyanis a következő felütéssel osztotta meg a LinkedInen a Die Antwoord koncertjén szerzett élményeit:
„Miért olyan inspiráló, amikor valaki nem próbál megfelelni?"
A NER punkja először magát a koncertet és a dél-afrikai kamumaffiózókat elemzi pár sorban. Itt kiderül, mit szeret bennük igazán:
„A zenéjük, a vizualitásuk, a nyers, sokszor szándékosan kényelmetlen stílusuk egyszerre provokál és tart tükröt, mindezt úgy, hogy nem a legkedvesebb arcunkat mutatja vissza."
Az ilyesmi persze leginkább a hasonszőrű lázadóknak szokott tetszeni. És bingó, ezúttal is ez a helyzet:
„Furcsa paradoxon, de pont azért tetszenek ennyire, mert soha nem akartak tetszeni".
Bár eddig is világos volt, ezen a ponton Balásy egyértelművé teszi, hogy ő maga a Die Antwoord harmadik, megszelídíthetetlen tagja:
„Van valami felszabadító abban, amikor valaki nem próbál megfelelni. Hangosan, torzan, néha zavarba ejtően, de teljes őszinteséggel. Ez a hozzáállás számomra nemcsak zenei, hanem mélyen kreatív, sőt vállalati szinten, a márkaépítésben is inspiráló: akkor tudsz a leginkább megmaradni az emberek fejében, ha a saját stílusodat adod, nem pedig kereteket követsz."
Ez mennyire Balásy! Az ő plakátjait is az egyedi stílusa miatt ismeri fel mindenki első pillantásra. De azért nem lehet könnyű ennyire a saját útját járó ügynökségtulajdonosnak lenni.
Joey Balásy-Rotten azzal zárja sorait, hogy ha egy cégben „mindenki megmutathatja a valódi önmagát, és szabadon megoszthatja ötleteit”, akkor „a közös munka eredménye sokkal hitelesebb, emlékezetesebb és eredményesebb lesz”.
Hogy mennyire igaza van, azt ezer szónál is jobban elmondja egyetlen kép, Balásy Biafra egyik legismertebb, leghitelesebb és legemlékezetesebb műve: