Sok a panasz a Temu új magyar futárszolgálatára

Május eleji hír volt, hogy a magyarországi online piacot leuraló kínai Temu lecserélte korábbi kiszállító partnereit az iMile Hungaryra. Úgy tűnik azonban, hogy a váltás nem feltétlenül nyerte el a webáruház vásárlóinak tetszését. Az Economx legalábbis arról írt, hogy rémtörténeteket osztanak meg egymással a pórul járt károsultak a közösségi médiában a Temu új magyarországi futárszolgálatáról. A tapasztalatok szerint nem ritka, hogy
- a csomagok nem érkeznek meg,
- a futárok nem veszik fel a telefont,
- a cég ügyfélszolgálata pedig köddé vált.
A panaszosok szerint a futárszolgálat gyakran azt írja, hogy nem tudták elérni a vevőt, amikor megkísérelték kézbesíteni a megrendelt csomagot, de állítólag ez kamu. És hogy mi van a meg nem érkezett küldeményekkel, lesz-e kártérítés, azt nem tudják a panaszosok, hiába reklamálnak.
Pedig mint írták, Kínából továbbra is flottul megy a reklamációk, visszatérítések kezelése.
Ha kíváncsi, mi mindenre panaszkodtak még mostanság a Temu-vevők az iMile kiszállításával kapcsolatban, bővebb infót itt találhat.